Corporate identity s manuálem jednotného vizuálního stylu je základem,
bez kterého se komunikace vyspělé společnosti neobejde.
Korporátní identita není pouze logo, ale ucelený vizuální styl.
Pod pojem corporate identity řadíme veškeré grafické a vizuální prvky, kterými se společnost prezentuje. Základní prvkek jednotného vizuálního stylu je logotyp, rozsah celého vizuálního stylu je však mnohem větší.
Výstupem tvorby korporátní identity je tzv. design manual. Obsahuje veškeré potřebné prvky, pravidla a doporučení pro používání vaší vizuální identity. Najdete v něm varianty logotypu, tiskoviny, písma, barvy, definice materiálů a mnoho dalších informací pro aplikace značky.
Bez design manuálu je vizuální komunikace roztříštěná a neucelená, čímž nevyhnutelně trpí image vašeho brandu. Sjednocením a domyšlením vizuální komunikace posílíte pozici vaší značky na trhu a zjednodušíte si všechny grafické projekty.

Veděli jste, že...

Investice do corporate identity se vyplácí?
Kromě klíčových vlastností design manuálu, díky kterému je možné udržovat jednotný vizuální styl, vám grafický manuál šetří peníze. Jelikož obsahuje kreativní základ pro veškeré realizace, jejich tvorba je poté mnohem jednodušší. Investice se vám tak vrací nejenom v lepší image vaší společnosti, ale i na menší pracnosti následných realizací.

Ukázky našich korporátních identit

Pomůžeme vám se zcela novou CI i s faceliftem vašeho stávajícího brandu.

Volat můžete na +420 777 294 571

Psát na info@attraco.cz

Anebo využijte formulář níže.